λευτεριά στο χύμα τσίπουρο - ο φασισμός του ΟΟΣΑ δεν θα περάσει!
Το nomikithess.gr είναι ένα σάιτ από τους και για τους φοιτητές της Νομικής Σχολής του ΑΠΘ. Στο nomikithess μπορεί να δημοσιεύσει ο καθένας ο,τιδήποτε θέλει (ανακοίνωση, άρθρο κλπ) πατώντας απλώς δεξιά στην επιλογή "άποψη" ή στέλνοντας στο μέσω facebook ή μέιλ.

Πέμπτη, 29 Νοεμβρίου 2012

Για τους εργολαβικούς και το εθελοντικό καθάρισμα. του Θάνου Β.


Ποιος πληρώνει τους εργολαβικούς υπαλλήλους?

Το ίδιο το ΑΠΘ. Από την συνολική του κρατική χρηματοδότηση, περίπου 17 εκατομμύρια ευρώ πηγαίνουν σε μία εργολαβική εταιρεία. Η εταιρεία αυτή είαι εξειδικευμένη στην παροχή των σχετικών υπηρεσιών (καθαρισμό, φύλαξη κτλ), έχει δηλαδή εξειδικευμένο προσωπικό και υλικές υποδομές. Η εταιρεία αυτή χρησιμοποιεί το ποσό αυτό για την πληρωμή των μισθών των υπαλλήλων και των λειτουργικών εξόδων της, ενώ κρατάει περίπου 5,5 εκατομμύρια ευρώ ως κέρδος. Άρα στη ουσία εργοδότης και χρηματοδότης των εργολαβικών υπαλλήλων είναι το ΑΠΘ, υπό το ιδιαίτερο καθεστώς της εργολαβικής σύμβασης.

Πότε προέκυψε το πρόβλημα?

Όταν μειώθηκε η χρηματοδότηση στο ΑΠΘ από το κράτος. Λεφτά ΔΕΝ υπάρχουν πια για το ΑΠΘ. Η Σύγκλητος σε ανακοίνωση της τον περασμένο μήνα ανέφερε ότι η περιορισμένη κρατική χρηματοδότηση το '11 και το '12 ανάγκασε το ΑΠΘ να μειώσει κατά 33% τις λειτουργικές του δαπάνες. Συνέπεια των άδειων ταμείων? Το ΑΠΘ δεν πλήρωσε έγκαιρα την εργολαβική εταιρεία. Με την καθυστέρηση αυτή, η εταιρεία αποφάσισε να σταματήσει να πληρώνει τους εργολαβικούς υπαλλήλους, μέχρι να πάρει τα χρήματα της. Ναι, τόσο απλά. Άρα βασικός υπεύθυνος είναι η μείωση της κρατικής χρηματοδότησης στο ΑΠΘ, άρα εν τέλει η πολιτική λιτότητας που ακολουθείται στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια.

Τι ζητάνε οι εργαζόμενοι? Τι απαντά η Πρυτανεία?


Ζητάνε τους δεδουλευμένους μισθούς 3 μηνών. Ζητάνε να μην απολυθούν οι υπάλληλοι των οποίων οι συμβάσεις έληξαν αυτόν τον μήνα. (ναι, καμία από αυτές τις συμβάσεις δεν ήταν μόνιμες ή αορίστου χρόνου. Όλες προέβλεπαν την λήξη τους). Καταδικάζουν όμως τον θεσμό της εργολαβίας και ζητούν και την διακοπή του, ώστε εφ'εξής να διορίζονται απευθείας από το ΑΠΘ ως νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, με συμβάσεις μόνιμες, άρα με απόλυτη εργασιακή ασφάλεια. Κατά την γνώμη μου, θα ήταν το ιδανικό να συμβεί κάτι τέτοιο, διότι απ'τη μια η εταιρεία έχει την τεχνογνωσία (που δεν είναι δύσκολο να βρεθεί ωστόσο) αλλά από την άλλη 5,5 εκ. ευρώ πάνε σε κέρδη ιδιωτών, ενώ θα μπορούσαν να πάνε σε μας τους φοιτητές. Εν τέλει δεν νομίζω οι εργολαβικοί να επιμείνουν σε αυτό, στις επόμενες διαπραγματεύσεις λογικά θα κοιτάξουν να μην χάσουν τις δουλειές τους, πληρωθούν τα δεδουλευμένα και να συνεχίσουν όπως πριν. Η Πρυτανεία αναγνωρίζει τα αιτήματα τους, ζήτησε μάλιστα και 8 εκ. ευρώ έκτακτη επιχορήγηση από το Υπουργείο για το θέμα, έκλεισε και την σχολή αν θυμάστε πρόσφατα για διαμαρτυρία. Νομίζω ότι η Πρυτανεία χρησιμοποίησε ως ένα βαθμό την υπόθεση για να ασκήσει πίεση 'άνωθεν' για να πάρει περισσότερα λεφτά το πανεπιστήμιο. Όμως πλέον τηρεί σκληρή στάση, αφού καλεί τους υπαλλήλους σε διαπραγματεύσεις μόνο αν σταματήσουν την απεργία.

Πώς διεκδικούν τα αιτήματα τους οι εργαζόμενοι? Η βρωμιά είναι η λύση?

Έκαναν βασικά 3 πράγματα: 1. Απεργία (νόμιμη), 2. κατάληψη του κτιρίου διοίκησης (παράνομη) 3. Προσφυγή στη δικαιοσύνη (φυσικά θα αργήσει, ενώ δεν θα λύσει το θέμα της ανανέωσης των συμβάσεων). Αντικειμενικά, κάθε απεργία έχει αρνητικές συνέπειες, αυτή είναι και η ουσία της πίεσης για την ικανοποίηση των αιτημάτων. Και απεργία ενός καθαριστή σημαίνει να μην καθαρίζει, άρα να βρωμίσει το πανεπιστήμιο. (αυτό γιατί άκουσα και το 'να απεργούσαν αλλιώς'… απεργία = σταματώ την δουλειά μου). Θα έπρεπε βέβαια να τηρηθεί το προσωπικό ασφαλείας για να τηρήσει τα στοιχειώδη περί υγιεινής και φύλαξης σύμφωνα με το σχετικό δίκαιο, κάτι που δεν έγινε, ή έγινε υποτυπωδώς. Αν είχε γίνει αυτό πιθανώς το μάθημα έστω στα αμφιθέατρα να ήταν υποφερτό. Αυτό θα ήταν και το λογικότερο επιχείρημα των φοιτητών. Και αυτό προτείνω να κάνουμε, να πιέσουμε για να γίνει αυτό ακριβώς.

Τι άλλο από τα παρακάτω θα μπορούσαν να κάνουν οι εργολαβικοί υπάλληλοι?
(Βάσει πραγμάτων που άκουσα και άλλων)

- Κατάληψη στην εργολαβική εταιρεία και βρώμισμα αυτής: ΟΧΙ. Διότι όπως προανέφερα αρμόδιος για την χρηματοδότηση της, άρα και τους μισθούς τους είναι το ΑΠΘ. Η εταιρεία αν δεν πάρει λεφτά από αυτό, δεν έχει να δώσει στους υπαλλήλους.
- Κατάληψη στο Υπ. Οικονομικών ή το Υπ. Μακεδονίας Θράκης: ΟΧΙ. Να το ξαναπώ χωρίς να γελάσω... ΟΧΙ. Απλά το άκουσα γι'αυτό το αναφέρω.
- Κατάληψη στις σχολές μας: ΟΧΙ. Θα ήταν δίκαια απόλυτα κατακριτέο.

Τι θα πετύχει το εθελοντικό καθάρισμα?

- Υποθέτουμε ότι γίνεται σήμερα το εθελοντικό καθάρισμα και γενικά συνεχίσει να γίνεται μέχρι να σταματήσουν την απεργία η εργολαβικοί: Προφανώς θα σταματήσουν την απεργία διότι πλέον δεν ασκούν καμία πίεση, αφού μπορούμε και μόνοι μας να χειριστούμε το θέμα. Πολύ δύσκολα όμως την επόμενη μέρα θα συνεχίσουν τα πράγματα να είναι κανονικά. Χωρίς κανένα διαπραγματευτικό όπλο οι εργολαβικοί θα χάσουν. Η εταιρεία θα πρέπει πλέον να πορευτεί με λιγότερα χρήματα, άρα πρέπει να κάνει περικοπές ή να μειώσει την ποιότητα των υπηρεσιών της. Περικοπές σε αριθμό υπαλλήλων: πολλές συμβάσεις δεν θα ανανεωθούν, άρα πολλοί υπάλληλοι θα χάσουν την δουλειά τους. Αν όχι, πιθανό να δεχθούν σημαντικές μειώσεις μισθών και αύξηση του ωραρίου εργασίας τους. Εν πάσει περιπτώσει οι εργολαβικοί την στιγμή του καθαρισμού της σχολής έχουν ηττηθεί πανηγυρικά, και μάλιστα ΑΝ συνεχίσουν να δουλεύουν, θα είναι με πολύ χειρότερους όρους.

- Υποθέτουμε ότι η απεργία συνεχίζεται: Υπάρχει πιθανότητα να υλοποιηθούν ορισμένα από όσα ζητούν οι εργολαβικοί υπάλληλοι. Είμαι ρεαλιστής. Δύσκολα όλα ή αμέσως. Λογικά όμως αν υποκύψει η πανεπιστημιακή πλευρά, θα αναγκαστεί να καταβάλλει έστω και σταδιακά τα δεδουλευμένα και να κρατήσει τους υπαλλήλους. Ναι, μπορεί έτσι κι αλλιώς χωρίς κρατικά λεφτά να μην υπάρξει τελική λύση. Ωστόσο εδώ έχεις μερικές πιθανότητες να καταφέρεις κάτι, από το τίποτα.

Κι εγώ θα συνεχίσω να ζω μέσα στην βρώμα?

-Σε καλώ να κάνεις μια στάθμιση μέσα σου: Με τον καθαρισμό κερδίζεις (ατομικά) την υγιεινή σου (αν το πάμε ακραία και την υγεία σου), και την αισθητική σου.
-Με την στήριξη σου στους υπαλλήλους και την ανοχή στην βρώμα, κερδίζεις (όχι άμεσα ατομικά, αλλά συλλογικά) την ηθική ικανοποίηση ότι ίσως συνείσφερες στο να πληρωθούν 600 άνθρωποι με οικογένειες. Στο να μην χάσουν την δουλειά τους 600 συνάνθρωποι σου. Στο να δουλέψουν με καλύτερους όρους, ή έστω όχι με χειρότερους. Στο να ταρακουνήσεις την κοινωνία από την ευαισθησία σου και την έλλειψη ατομισμού σου. Στο να ταρακουνήσεις τις αρχές ότι στεκόμαστε δίπλα σε δίκαια αιτήματα (οι εργολαβικοί εξ'αρχής δεν φταίνε πουθενά), και ότι οι κοινωνικές ομάδες στην κρίση ενωνόμαστε, και δεν διαιρούμαστε. Στο να ξέρεις ότι αύριο η άλλη κοινωνική ομάδα μπορεί να θυμηθεί τι έκανες και να σταθεί κι εκείνη δίπλα σου.

Στην τελική, εγώ δεν θα το αντέξω αν σήμερα καθαρίσω την σχολή, και αύριο η απεργία λήξει με αποτέλεσμα να απολυθούν οι πάνω από 300 υπάλληλοι των οποίων οι συμβάσεις έληξαν, ή παραμείνουν με αδιανόητους μισθούς και ωράρια.
Τέτοιο κρίμα στον λαιμό μου δεν το παίρνω. Και ναι, αντέχω λίγο σκουπίδι ακόμα.

Και ναι, ας είναι η μάνα μου απλήρωτη στον ιδιωτικό τομέα εδώ και πολλούς μήνες. Όχι, αυτό δεν θα με κάνει να θέλω να πάθουν το ίδιο και οι εργολαβικοί ή να πω ότι συμβαίνει σε όλους.
Ε αφού συμβαίνει σε όλους, θα βοηθήσω αυτόν που λόγω ιδιαίτερων συνθηκών μπορεί να ασκήσει πίεση με μεγαλύτερη δημοσιότητα και βάρος.

Δύο τελευταία σχόλια:

α) Τελικά υπαίτιος του θέματος είναι η έλλειψη χρημάτων, άρα η πολιτική λιτότητας, η κρίση, τα μνημόνια μπλα μπλα… Οκ, δεν μπορώ να σου πω να ρίξεις την κυβέρνηση για να πληρωθούν οι υπάλληλοι, αλλά σκέψου ποιος φταίει.
Οι εργολαβικοί όντως μπορεί να μην έχουν καμία ελπίδα στην ικανοποίηση των αιτημάτων τους. Καμία κοινωνική ομάδα δεν γλίτωσε από την πολιτική λιτότητας. Κάνουμε ό,τι μπορούμε λοιπόν, πάντα χωρίς ατομισμό, χρειαζόμαστε ενότητα.

β) Τα λεφτά στα ΑΕΙ / ΤΕΙ δεν φτάνουν πλέον. Όλη αυτή η υπόθεση της απεργίας έδειξε περίτρανα ότι όταν δεν υπάρχουν λεφτά, δημιουργούνται ακραίες καταστάσεις. Σύντομα λοιπόν προβλέπω να έρχεται ο ιδιώτης να χρηματοδοτήσει αυτό το κενό… Και φυσικά θα παρουσιαστεί ως η μόνη λύση, αφού το κράτος δεν έχει λεφτά.
Αν δεν θέλετε τον ιδιώτη να πάτε να πνιγείτε (στα σκουπίδια?).

Υ.Γ. ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ. ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΩΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΠΟΙΟΥ.


16 σχόλια:

μιράντα π είπε...

μπράβο θάνο! με γεγονότα μιλάς και σαφήνεια. εγώ να συμφωνήσω μαζί σου στο 99%. πες μου τι θα γίνει αν σε κάθε τομεα που υπήρχε μια απόλυση ή μείωση μισθού οι άνθρωποι σταματούσαν να δουλεύουν?? πες μου τι θα γίνει..με φοβίζει αυτή η εκδοχή..έδαφος προσφορο για απρόβλεπτες εξελίξεις βλ. 1935 ή πότε ήταν τελος πάντων

Thanos V. είπε...

Μιράντα μου: Όταν σε μια σύμβαση με 2 συμβαλλόμενους, ο ένας δεν την τηρεί όπως οφείλει, ο δεύτερος δικαιούται να αντιδράσει για να τον αναγκάσει να την εκπληρώσει. Αυτός είναι ο κανόνας και ευχόμαστε όλοι να μην παραβιάζεται.

Εξ'ίσου τρομακτική είναι και η εκδοχή του να δουλεύει κάποιος επί μήνες χωρίς να αμείβεται. Γιατί να δουλεύει τότε?

Επομένως θέλει λεπτούς χειρισμούς. Όταν αντιδράς δυναμικά όπως κάνανε οι εργολαβικοί, βασικό σου μέλημα είναι να 'κερδίσεις' τον κόσμο που ζημιώνεις, δηλ. εμάς τους φοιτητές, και δευτερευόντως την κοινωνία. Στις διαπραγματεύσεις επίσης με την Πρυτανεία θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη διαλλακτικότητα, να είχε τηρηθεί το προσωπικό ασφαλείας κτλ κτλ.

Δυστυχώς, μάλλον επειδή είμαι μικρός ακόμη, για κάθε θα μπορούσε που πρέπει να γίνει, βάζω και ένα 'αλλά' ευαισθησίας. Θα μπορούσαν γενικά να είναι διαλλακτικότεροι, αλλά όταν δεν σου απομένει τίποτα να χάσεις και έχεις να ταίσεις τα παιδιά σου 5 μήνες, ναι, χάνεις την ψυχραιμία σου.

Anonymous είπε...

Μπραβο, πολυ καλο κειμενο

Κοινός νους είπε...

Σοφιστείες αγαπητέ μου.Δηλαδή αν κατάλαβα καλά η λύση είναι περίπου η εξής:αφού το χρεοκοπημένο κράτος (όχι λόγω μνημονίου γιατί το μνημόνιο είναι συνέπεια της χρεοκοπίας) δεν έχει λεφτά να πληρώσει τη λύση θα την δώσουν προσλήψεις (οι εργολαβικοί να γίνουν μόνιμοι υπάλληλοι του ΑΠΘ) που θα αυξήσουν τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων κι αφού δεν θα έχουμε λεφτά θα φταίει το μνημόνιο κι όχι έμεις που κυνηγάμε την ουρά μας. Επίσης, σας ενοχλεί το κέρδος των ιδιωτών.Συνηθίζεται, ξέρετε, και στον ιδωτικό τομέα να χρησιμοποιούν αυτού του είδους τις εταιρίες και να μην εντάσσουν στο δυναμικό τους οι επιχειρήσεις καθαριστές απλά και μόνο γιατί αυτό είναι προς το οικονομικό συμφέρον τους.Δεν φύτρωσαν για το ΑΠΘ αυτοί οι εργολάβοι, προέκυψαν από τις ανάγκες της αγοράς.Επομένως το πρόβλημα είναι αλλού.Στην οικονομική διαχείριση του ΑΠΘ και γενικά των πανεπιστημίων που αποτελούν φέουδα κομματαρχών που προσλαμβάνουν κόσμο εδώ και πολλά χρόνια.Και τέλος, δε μπορεί να είμαστε Αβραμόπουλοι στην Ελλάδα πλέον.Δηλαδή να είμαστε ευχάριστοι σε όλους.Μ' άλλα λόγια, η κατάληψη είναι παράνομη και δεν διακαιολογείται ΠΟΤΕ (διατάραξη οικιακής ειρήνης 334 ΠΚ)τα υπόλοιπα για την ανοχή των σκουπιδιών κλπ είναι φαιδρότητες αντίστοιχες εκείνων των δήθεν ευρυματικών αυτοκόλλητων των αναρχικών σε τουαλέτες καταστημάτων, που λένε οτι μας πουλάνε παραμύθι όσοι υποστηρίζουν οτι οι υπηρεσίες απολύμανσης είναι απραίτητες γιατί πίσω απ' όλα αυτά δεν κρύβονται μικρόβια αλλά το κέρδος των ιδιωτών.Παρακαλώ λίγος περισσότερος ρεαλισμός έξω απ' το σκουπιδομάνι του ΑΠΘ θα σας έκανε καλό.

Αγγελίνα είπε...

Οι εργολάβοι προέκυψαν από τις μίζες και οι απεργοί επιθυμούν ανθρώπινες συνθήκες εργασίας. αν εσένα ο καπιταλισμός τρέφει τον εργολάβο πατέρα σου αγόρι μου οι υπόλοιποι δε φταιν σε κάτι. κάτι βρωμάει στις σχολές αλλά δεν είναι τα σκουπίδια..

maria είπε...

συγγνωμη παιδια αλλα η υπαρξη των σκουπιδιων δεν ειναι καθολου θεμα ατομικο! ειναι συλλογικοτατο! δεν αντιλαμβανεστε οτι προκειται για ζητημα δημοσιας υγειας; Μαλιστα, συμφωνω να σωθουν 600 υπαλληλοι! αυτο ομως γιατι πρεπει να γινει σε βαρος της υγειας χιλιαδων-επαναλαμβανω χιλιαδων και οχι εκατονταδων- φοιτητων και καθηγητων. να σας πω και το αλλο, ο σκοπος δεν αγιαζει τα μεσα! ενταξει, εχουν δικιο αλλα μηπως το διεκδικουν πλεον με καταχρηστικα μεσα? εξαλλου, απ οσο ξερω εχουν απολυθει. Δικαιωμα απεργιας εχει ο εργαζομενος, οχι ο απολυμενος. γιατι αποφασισαν καταληψη του κτιριου αλλες 4 μερες δηλαδη? Και εν παση περιπτωσει, οι υπαλληλοι εχουν απολυτο δικιο να διεκδικουν τα δεδουλευμενα τους και καλυτερεσ συνθηκεσ εργασιας. Αντιστοιχα, ομως, κι εμεις οι φοιτητεσ δεν εχουμε δικαιωμα να κανουμε μαθημα σε καθαρα αμφιθεατρα χωρισ μπανανοφλουδεσ στα ποδια μας? ή, μιας και μιλαμε για εργασιακεσ συνθηκες, δεν εχουν δικαιωμα οι καθηγητες να δουλευουν σε ενα καθαρο περιβαλλον? δηλαδη δεν αντιλαμβανεστε τι εικονα παρακμης παρουσιαζει το ΑΠΘ και ποσο υποτιμαει ολη η κατασταση την εκπαιδευτικη διαδικασια? εν ολιγοις, συμφωνω με το προπροηγουμενο σχολιο οτι η ανοχη περι σκουπιδιων αποτελει φαιδροτητα. και οχι, οσοι ειμαστε υπερ της συγκεκριμενης αποψης δεν ειμαστε και οπαδοι του καπιταλισμου, απλως μαλλον λιγοτερο θερμοαιμοι και υπερβολικοι.

Anonymous είπε...

Τι λες μωρέ ?? Θα πάμε από μολύνσεις που μεταφέρουν ποντίκια εκει μέσα για να σώσουμε δουλειές άλλων? Νομίζεις ότι ενδιαφέρονται στο ελάχιστο για σένα ?? ότι πες κέρδισαν ? εσύ τι όφελος θα έχεις? ήρθαν οι εργολαβικοί στην αρχή στα αμφιθέατρά μας και ζήτησαν να τους στηρίξουμε γιατί και αυτοί έχουν παιδιά που σπουδάζουν και δεν μπορούν να τους στηρίξουν...αμέσως τάχθηκα υπέρ τους...2 μήνες μετά τους ρωτάω ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΤΟΥΣ ΣΕ ΤΙ ΑΜΦΙΘΈΑΤΡΑ ΚΆΝΟΥΝ ΜΆΘΗΜΑ?? Κινδυνεύουν από αρρώστιες? Ναι πλέον για μένα πιο σημαντική είναι η ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ και όχι η αισθητική διότι ανέχτηκα 2 μηνες να κάνω μάθημα σε χωματερή μόνο και μόνο για να μην χάσω το εξάμηνο μ γιατί και εμένα οι γονείς μου κάνουν θυσια που είμαι εδώ και να πληρωθούν οι εργαζόμενοι γιατί ΕΊΜΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ!! ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΘΑΊΝΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ!!! Η πρυτανεία δήλωσε ότι μόλις απελευθερώσουν το Κτήριο Διοίκησης θα πάρουν τα δεδουλευμένα τους και θα λυθεί και το θέμα τους! Πως θέλουν να λυθεί όταν δεν αφήνουν να διοικηθεί?? ε κάποιες φορές κάποια πράγματα είναι παρανοικά! Δικαίωμα του λαού είναι να απεργεί και εγώ μαζί τους γιατί και εγώ απλήρωτη ΔΕΝ θα δούλευα αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα έθετα σε κίνδυνο δημόσια υγεία- οι ίδιοι οι εργολαβικοί είναι που κρατάν καθαρό το κτήριο διοίκησης όμως έξω κάνουν ένα σωρό σκουπίδια με καφέδες φαγητά τσιγάρα και δεν θέλω κουβέντα κάθε μέρα τα βλέπω επιβαρύνοντας την κατάσταση. δεν αντιλέγω έξω οι εργολάβοι αλλά σεβαστείτε και εμάς που ζητήσατε να σας σεβαστούμε γιατί τα παιδιά σας δεν μπορείτε να τα στείλετε και σας στηρίξαμε..στηρίξτε και εμάς γιατί έτσι όπως κάνετε στερείτε από εμάς αυτό το δικαίωμα..και αι στο διάολο εμάς δεν μας σεβεστε αδιαφορείτε που συμφοιτητές μας είναι στο νοσοκομειο με αναπνευστικά τους νοσηλευόμενους στο ΑΧΕΠΑ τους σέβεστε καθόλου??στην κρίση να μαστε όλοι μαζί εσείς σκέφτεστε εσάς.....Δυστυχώς..:( αν σκεφτόσασταν και εμάς θα μουν μαζί σας όπως 15 μέρες πριν.....

Anonymous είπε...

Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν αντέδρασα.
Δεν ήμουν Εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα,
Δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει...

Anonymous είπε...

Ποσο τραγικα μπορει να αισθανεται καποιος που το εμφυολογημα του εχει διαρκεια ζωης μονο μια ημερα....?Κοπιασες φιλε μου θανο για να καταγραψεις και να δημοσιοποιησεις τις σκεψεις σου,αλλα..ω του θαυματος!!!!σε προλαβαν οι εξελιξεις...συν-αδελφε με καθε σεβασμο στη διαφορετικη αποψη η λυση που δοθηκε ηταν ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ!!!ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ ΕΠΑΧΘΕΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΛΥΣΗ=ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ!!!!!ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΟΡΓΑΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ!!!ΜΑΚΑΡΙ Η ΚΙΝΗΣΗ ΑΥΤΗ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ ΠΟΥ ΕΠΙΒΛΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΜΕ(ΠΟΛΥ ΤΟ ΦΟΒΑΜΑΙ ΑΛΛΩΣΤΕ)ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΗΦΘΕΙ...ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΣ!!!ΕΜΕΙΣ(ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ)ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΠΙΦΟΡΤΙΣΜΕΝΟΙ,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΟΥΜΕ (ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Κ ΟΧΙ ΣΕ ΧΩΜΑΤΕΡΗ) ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Κ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΕΥΘΥΝΗ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ...ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ..ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ,ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΜΕΝΑ Κ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΟΝΙΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΩ ΣΤΟ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΩ...

Anonymous είπε...

Οκ, έχουν δικαίωμα οι φοιτητές στην καθαριότητα. Ποιος θα καθαρίσει την σχολή λοιπόν? Οι ίδιοι εργολαβικοί που δεν πληρώνονται? Εννοείς λοιπόν οι απλήρωτοι να την καθαρίσουν? Ή εννοείς να προσλάβουν καινούριους? Γιατί το πρώτο είναι αδιανόητο, το δεύτερο μάλλον ρίχνει στον Καιάδα τους τωρινούς υπαλλήλους! Αν είναι να την καθαρίζουν οι φοιτητές προσωρινά όπως λέτε πολλοί, τότε μάλλον ευνοείτε την 2η λύση έτσι? Λέτε στους τωρινούς ότι σεβόμαστε τα δίκια σας, έχουμε κι εμείς δικά μας, και δεν σας χρειαζόμαστε αφού καθαρίζουμε την σχολή και μόνοι μας. Άρα ή καθαρίστε την παραμένοντας απλήρωτοι ή θα πάρουμε καινούριους!

Θάνος Β.

daffy είπε...

Ανώνυμε,
1)Τα δημόσια οικονομικά ενός κράτους δεν είναι μια απλουστευμένη μαθηματική εξίσωση μεταξύ δημοσίων εσόδων και εξόδων. Η περικοπή των εξόδων για τη μείωση του ελλείμματος μέσω απολύσεων, μειώσεων σε μισθούς και συντάξεις, υποβάθμιση όχι μόνο των δημοσίων οργανισμών που δεν προσφέρουν τίποτα αλλά και στοιχειωδών δομών πρόνοιας (υγεία, παιδεία, ασφάλιση κτλ.) το μόνο που καταφέρνει από οικονομική άποψη είναι να μειώσει την αγοραστική δύναμη της πλειοψηφίας του λαού. Άρα, ανοίγει έναν νέο κύκλο ύφεσης, μείωσης της κατανάλωσης και των εισοδημάτων και άρα σε τελική ανάλυση μείωσης των φορολογικών εσόδων. Η δίχως τέλος λιτότητα μάλλον παρά η διατήρηση στοιχειωδών εργασιακών δικαιωμάτων των υπαλλήλων μοιάζει εδώ και 2,5 χρόνια σαν κυνήγι γύρω από την ουρά μας!
2) Είναι όμως αναγκαία η ύπαρξη του εργολάβου στο ΑΠΘ; Οι διοικητικές συμβάσεις που συνάπτει το Δημόσιο με ιδιώτες για να τους αναθέσει την τέλεση ενός δημοσίου έργου είναι συμφέρουσες μόνον υπό έναν όρο: το κόστος που προκύπτει από τη διαμεσολάβηση του εργολαβικού κέρδους να είναι μικρότερο από το κόστος της απευθείας ανάληψης του έργου από το κράτος. Αυτό συμβαίνει είτε όταν απαιτείται κάποια υλικοτεχνική υποδομή που δεν μπορεί να αγοράσει το κράτος (π.χ. αυτοματοποιημένοι γερανοί για την κατασκευή ενός δημοσίου κτιρίου) είτε όταν το καθεστώς εργασίας των υπαλλήλων εξασφαλίζει χαμηλό επίπεδο καταμερισμού εργασίας (π.χ. υποχρεωτικό 8ωρο για κάποιον που σε συνεργείο θα δούλευε μόνον 2 ώρες). Η εργολαβία στο ΑΠΘ είναι όμως μία από τις εξόφθαλμες περιπτώσεις που σχεδόν τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει, με αποτέλεσμα πολύ δύσκολα να μπορούσε να υποστηρίξει κάποιος ότι η απευθείας πρόσληψη από το πανεπιστήμιο δεν θα ήταν φθηνότερη.
3) Φαιδρότητα, αγαπητέ μου, είναι πολύ περισσότερο να προσπαθείς να υποστηρίξεις τα δικαιώματα των φοιτητών χωρίς να κάνεις τον κόπο να κοιτάξεις πέρα από τη μύτη σου και εγκλωβισμένος στην αμεσότητα των αιτημάτων σου (εδώ και τώρα καθαρή σχολή) να θεωρείς τη θέση σου κοινή λογική και ρεαλισμό. Έτσι, καταλήγεις μοιραία να καταδικάζεις κάθε άποψη (και εδώ μάλιστα αρκετά τεκμηριωμένη) που προσπαθεί να σου αποδείξει ότι το σημερινό σου βήμα προς τα μπροστά απλά θα σε φέρει στο μέλλον δύο βήματα πίσω...

daffy είπε...

Μα και καινούριους να προσλάβουν ούτε αυτοί πρόκειται να δουλεύουν απλήρωτοι! Και ακόμη περισσότερο, έστω και αν υποθέσουμε ότι απολύονται οι μίσοι εργαζόμενοι και οι υπόλοιποι καλούνται με τα μισά χρήματα να κάνουν διπλάσια δουλειά, πιστεύουμε πραγματικά ότι αυτό δεν θα υποβαθμίσει τελικά την καθαριότητα της σχολής;
Έτσι το πρόβλημα περιπλέκεται: Σε μια πρώτη φάση, το δικαίωμα στην απεργία (και κατ' επέκταση στην ίδια τη ζωή, αν λάβουμε υπόψη την ανεργία που σχεδόν σίγουρα θα αντιμετωπίσουν αν απολυθούν) των εργολαβικών έρχεται σε απόλυτη σύγκρουση με το δικαίωμα μας στην υγεία ως φοιτητές. Αλλά αν εξετάσουμε αυτή τη σύγκρουση υπό το πρίσμα του κοινού συμφέροντος εργολαβικών και φοιτητών στην αύξηση των πανεπιστημιακών κονδυλίων για την καθαριότητα, η αντίθεσή τους σχετικοποιείται: οι φοιτητές δεν έχουν απλώς συμφέρον να λήξει η απεργία, αλλά πολύ περισσότερο αυτό να γίνει χωρίς να περιοριστούν οι δαπάνες για την καθαριότητα. Αυτό όμως μπορεί να το εξασφαλίσει η επιτυχία της απεργίας, την οποία υπονομεύει ο εθελοντικός καθαρισμός και η πίεση προς τους εργολαβικούς να αποδεχτούν όπως-όπως το συμβιβασμό. Αντίθετα, το δικαίωμα μας στην υγεία μακροπρόθεσμα το ικανοποιεί όχι μόνον η ανοχή αλλά και η ενεργή υποστήριξη προς τον αγώνα τους. Με άλλα λόγια, ποτέ άλλοτε η επιτυχής έκβαση του αγώνα μιας ομάδας εργαζομένων δεν επηρέαζε τόσο έντονα και την ικανοποίηση των δικών μας δικαιωμάτων...

daffy είπε...

1) Χαίρομαι που θα βγούμε καλοί νομικοί:
Πράγματι, η κατάληψη του κτιρίου της διοίκησης από τους εργολαβικούς συνιστά αξιόποινη πράξη ως διατάραξη οικιακής ειρήνης (334 ΠΚ). Η πρόταση για θεμελίωση λόγου άρσης του αδίκου ως ενάσκηση συνδικαλιστικού δικαιώματος δεν γίνεται ευρύτερα αποδεκτή (πολύ δυσκολότερα γίνεται αποδεκτή και από τον εισαγγελέα) και το νομικό κώλυμα του πανεπιστημιακού ασύλου έχει πλέον αρθεί μετά το νόμο Διαμαντοπούλου. Συγχαρητήρια! Λύσαμε το πρακτικό!
2) Λυπάμαι που θα βγούμε στενόμυαλοι πολίτες:
Θα πρέπει να επιβληθεί η νομιμότητα ανεξαρτήτως περιεχομένου και κοινωνικού αποτελέσματος; Ο νόμος πρέπει να επιβάλλεται απλά και μόνο επειδή είναι νόμος, ακόμη και αν έχει καταφανώς άδικο χαρακτήρα; Αν λοιπόν είχαμε προβληματιστεί έστω για τον ίδιο τον πυρήνα του αντικειμένου μας, θα ξέραμε τουλάχιστον ότι το δίκαιο δεν είναι ούτε προϊόν της θείας βούλησης ούτε ηθική επιταγή, αλλά μάλλον το αποτέλεσμα συγκεκριμένων κοινωνικοπολιτικών συχετισμών. Οι συσχετισμοί αυτοί δεν μένουν σταθεροί για μια τετραετία μετά την ψήφο ούτε και εξαντλούνται στα θεσμικά όρια του κοινοβουλίου, αλλά εκδηλώνονται εξίσου έντονα κατά την εφαρμογή του νόμου. Από εκεί προκύπτει και η συνταγματική αναγνώριση των συνδικαλιστικών ελευθεριών και της απεργίας. Η οργανωμένη αντίδραση μίας κοινωνικής ομάδας στην εφαρμογή ενός νόμου, εφόσον η αντίδραση αυτή λαμβάνει ευρύτερη κοινωνική αποδοχή ή ανοχή, είναι η πιο δημοκρατική πράξη! Μόνο στο μυαλό του νομικού, που έχει μάθει να διαβάζει τους νόμους έξω από το κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο που τους γεννά και τους δέχεται, η νομιμότητα είναι ύψιστη αρχή μιας κοινωνίας που πηγαίνει μπροστά. Και αυτό το μυαλό, που έτσι γίνεται ο πιο συντηρητικός απολογητής της εκάστοτε εξουσίας που εκδίδει νόμους, θεωρεί ότι θα αλλάξει στην κοινωνία τα κακώς κείμενα... μάλλο θα έλεγα για να τα κάνει χειρότερα!

Κοινός νούς είπε...

Αγαπητέ daffy,κάνετε διανοητικές πιρουέτες.Πείτε μου πώς μπορεί κάποιος να επιφυλάσσει για τον εαυτό του τον αυθεντικό ερμηνευτή των κοινωνικοπολιτικών συσχετισμών;με τί κριτήρια;έχετε εφεύρει κάποιο λαόμετρο;πως μπορείτε εσείς ανα πάσα ώρα να κρίνετε τί θέλει ο λαός;το πρόβλημά σας είναι οτι έχετε επηρεαστεί από την κλασική αριστερή και αυθαίρετη πεποίθηση που ταυτίζει τον εαυτό της με το λαό. Ο,τι θέλει το κόμμα ή ο 'χώρος' σημαίνει οτι το επιθυμεί και ο λαός...!!!Και επιπλέον, την αρένα στην κοινοβουλευτική δημοκρατία αποτελεί το κοινοβούλιο και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι του λαού.Αν δεν σας αρέσει τότε μιλάμε για άλλο καθεστώς, που ευχαρίστως μπορούμε να κουβεντιάσουμε,αλλά το παιχνίδι σήμερα έχει κανόνες.Αλλιώς νόμος είναι ό,τι καπνίσει στον καθένα.Με βάση την άποψή σας και η Χρυσή Αυγή μπορεί να ισυρίζεται οτι έχει το λαό με το μέρος της γιατί αυτά που κάνει έχουν ευρύτερη λαική αποδοχή!!Κι απο πάνω να μας λέει οτι είναι και δημοκρατική!Καταλάβατε τώρα αγαπητέ μου σε τι αυταρχικές κι αυθαίρετες λύσεις μας οδηγούν παρόμοιες ερμηνείες;Η καταπάτηση των νόμων δεν είναι κακή όταν την κάνει η άκρα δεξιά, ενώ για την αριστερά είναι πράξη δημοκρατική που δικαιολογείται στο όνομα του λαού.Dura Lex sed Lex.Βασική αρχή.

daffy είπε...

Και όμως φίλε μου, την παράσταση συνεχίζουν να κλέβουν οι δικές σου παλινδρομήσεις...
1) Γιατί χωρίς ίσως να το αντιλαμβάνεσαι καταλήγεις σε λήψη του αιτουμένου: υποστηρίζεις ότι πέρα από τη λαϊκή ψήφο δεν υπάρχει άλλο ασφαλές κριτήριο προσδιορισμού της λαϊκής βούλησης, ενώ αυτό είναι ακριβώς που πρέπει να αποδείξεις. Μοιραία λοιπόν στο επιχείρημα ότι η πολιτική διαπάλη δεν μπορεί να εγκλωβιστεί μόνο στα θεσμικά όρια του κοινοβουλίου, μου αντιγυρίζεις ότι κάθε άλλη μορφή αγώνα δεν είναι ανεκτή, γιατί ακριβώς κινείται εκτός των θεσμικών αυτών ορίων. Πρέπει να παραδεχτείς ότι δεν είμαι ο μόνος εδώ με ταλέντο στις πιρουέτες...
Το χάσμα ανάμεσα στη βούληση των κυβερνώντων και την πραγματική βούληση του λαού δεν μπορεί να γεφυρωθεί με τα ίδια θεσμικά μέσα που το δημιούργησαν. Ο μόνος λοιπόν που μπορεί να εγγυηθεί ότι μία πολιτική θέση, παρ' ότι κοινοβουλευτικά μειοψηφούσα, απολαμβάνει ευρείας αποδοχής από το λαό είναι σε τελική ανάλυση η δύναμη του ίδιου του λαού στα όρια ή και έξω από την ισχύουσα νομιμότητα να πιέσει αποτελεσματικά για την εφαρμογή της. Η θέση της αριστεράς ότι ο λαός δεν θέλει το μνημόνιο λοιπόν δεν κρίνεται από το γεγονός ότι το λέει η αριστερά, αλλά από τη δυνατότητα τελικά του ίδιου του λαού με σειρά από πορείες, διαδηλώσεις, απεργίες, καταλήψεις να μετατρέψει αυτή τη θέση σε υλική δύναμη που τελικά θα το καταργήσει.
2) Το ειρωνικό είναι ότι ιστορικά το κοινοβούλιο περισσότερο αποτέλεσε την τηλεοπτική μετάδοση (και μάλιστα με καθυστέρηση) παρά την αρένα της πολιτικής ζωής. Η νομική και κοινοβουλευτική αναγνώριση της απεργίας τη δεκαετία του 1920 έγινε μετά από παράνομες (και αξιόποινες παρακαλώ) απεργίες των εργατών, ο νόμος 815 του Καραμανλή το 1979 αποσύρθηκε μετά από παράνομες καταλήψεις και κινητοποιήσεις των φοιτητών, η διστακτικότητα των αρχών να επέμβουν στη Χαλυβουργία ή ακόμη και αυτή η κήρυξη πρόωρων εκλογών είναι όλες περιπτώσεις στις οποίες η θεσμικά αναγνωρισμένη εξουσία της κυβέρνησης κάμπτεται μπροστά στην έντονη λαϊκή πίεση, χωρίς αυτή να έχει ανάγκη κανένα τεκμήριο εκλογικής νομιμοποίησης. Διαφορετικά, θα καταλήξουμε να συζητάμε δυνάμει ποιας ψήφου έκανε το ΕΑΜ τον αντικατοχικό αγώνα στο όνομα του λαού ή δυνάμει ποιας ψήφου η εξέγερση του Πολυτεχνείου εξέφραζε την πλειοψηφία του λαού...
3) Η τελευταία μομφή που πρόκειται να αποδώσω ποτέ στη Χρυσή Αυγή είναι η παραβίαση της νομιμότητας! Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ενώ χρησιμοποιεί εκ γενετής αυτές τις πρακτικές, αυτές διογκώθηκαν μόλις με την εκδήλωση της κρίσης... ακριβώς επειδή βρήκαν στήριγμα στην ευρύτερη λαϊκή αποδοχή. Μόνο λοιπόν στερώντας αυτήν τη λαϊκή αποδοχή, μπορείς να γκρεμίσεις τα θεμέλια της αυξανόμενης δύναμης τους και όχι με δακρύβρεχτες επικλήσεις στη δημοκρατία και τη νομιμότητα.
Η αυθαιρεσία και ο αυταρχισμός λοιπόν, φίλε μου, εγκυμονεί εξίσου σε κάθε λογική που μπροστά στην οργανωμένη και μαζική αντίδραση κόσμου απέναντι σε νόμους και μέτρα αναζητά τυπικά διαπιστευτήρια της λαϊκής της νομιμοποίησης. Και μάλιστα καλεί το λαό, ακόμη και αν μπορεί, να μην αντιπαρατεθεί στο νόμο, γιατί αυτός εκφράζει το λαό!... Contradictio in termis. Εξίσου βασική αλήθεια!

Κοινός νους είπε...

Αγαπητέ μου,δεν χρειάζεται να αποδείξω οτι η λαικη βούληση προκύπτει από τις εκλογές.Αυτό είναι το σύστημα της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας.Μην κάνετε οτι δεν καταλαβένετε πως λειτουργεί.Θεμιτές οι αντιδράσεις και οι πιέσεις για αλλαγή των νόμων και ενίοτε αποδοτικές.Αλλά σεβαστά τα όσα ψηφίζονται στη βουλή από τους εκπροσώπους του έθνους και του λαού εκεί μέσα.Κρίνονται κάθε μέρα στο δρόμο,ψηφίζονται όμως μία στα 4 χρόνια.Δεν είναι ο,τι καλύτερο, να συμφωνήσω μαζί σας.Δεν είναι το ιδανικό.Δεν είναι ούτε καν sexy ή επαναστατικό.Αλλά το παιχνίδι έχει κανόνες.Εκεί εμμένω.Καθένας που δεν του αρέσει και έχει ρεύμα αμφισβητεί την αποδοχή της εκάστοτε κυβέρνησης.Αλλά σκεφτείτε τι θα γινόταν αν κάθε μέρα είχαμε εκλογές.Μπορεί βέβαια να είστε υπέρ αυτού αλλά ξαναγυρίζουμε σ αυτό που σας είπα:αν θέλετε μιλάμε για ένα άλλο σύστημα!

2.Η λαική πίεση υπάρχει και αποδίδει αλλά δεν ψηφίζει νόμους.Νόμοι μόνο μέσα στη βουλή ψηφίζονται .Υπό την έννοια αυτή είναι πολύ σημαντικότερη η παρουσία στη λήψη αποφάσεων από την απλή εμπόδιση ή κατάργσή τους.Τα όχι εύκολα λέγονται.Οι λύσεις είναι το πρόβλημα.

3.Ως προς τη Χ.Α μην βιάζεστε να τους ανεχτείτε επειδή σας γοητεύει το "μεγάλη αναταραχή θαυμάσια κατάσταση".Αν εσείς, ίσως, βλέπετε προοπτικές επαναστατικής πάλης,εγώ διακρίνω κινδύνους.Σε κάθε περίπτωση συμφωνούμε οτι διαφωνούμε.Σκεφτείτε όμως αν θα είχαμε αυτή την πολυτέλεια εκτός του υπάρχοντος μη επαναστατικού,αντιδραστικού κλπ κλπ πολιτεύματος.Τα ιστορικά παραδείγματα που καταλαβαίνω οτι σας αρέσουν φοβάμαι οτι σ αυτό δεν θα σας βοηθήσουν.